گونه های برجسته با روش های طبیعی
گونه های برجسته با روش های طبیعی

گونه های برجسته با روش های طبیعی


 

اگر بدن چربی مورد نیاز خود را دریافت نکند، پوست آسیب دیده و گونه ها و صورت لاغرتر به نظر می رسند. برای برجستگی و زیبایی و زیبایی گونه ها می توانید از روغن های گیاهی استفاده کنید.

گلاب و گلیسیرین

گلیسیرین و گلاب خواص بسیاری دارند و هر دو برای تغذیه پوست گونه ها مفیدند. گلاب پوست های آسیب دیده را التیام بخشیده و پوست های خشک را آبرسانی می کند.

همچنین ضدعفونی کننده بوده و می تواند پوست را بدون خشک و تحریک کردن، تمیز و پاکسازی کند. گلیسیرین نیز سرعت تکثیر سلول های پوست را تنظیم می کند و پوست را مرطوب نگه می دارد. این مخلوط را هرشب قبل از خواب استفاده کنید.

سیب 

سیب حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین ها و همچنین کلاژن و الاستین است که پوست را نرم و مرطوب می کند.شما می توانید روزانه سه قاچ سیب را با سه تکه هویج و ۱۲۵ میلی گرم آب لیمو مخلوط کنید و کاملا هم بزنید. این نوشیدنی را هر روز صبح بنوشید.

آلوئه ورا

گیاه آلوئه ورا را از وسط نصف کنید و ژل به دست آمده از آن را روی گونه ی خود گذاشته و سپس به آرامی و به صورت دورانی مالش دهید. این کار را ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از حمام انجام دهید و روزانه آن را تکرار کنید.

روغن های گیاهی

روغن های گیاهی سالم را بعد از بعد از شستن و لایه برداری پوست، با ماساژ ملایم روی صورت و گونه ها بمالید. روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن بادام یا روغن آووکادو بسیار مفیدند.

عسل

عسل به شکل های مختلف برای برجستگی گونه ها بسیار مفید است.با عسل ماسک های خانگی بسازید. ماسک عسل و سر شیر یا ماست بسیار مغذی است.

روش دیگر این است که یک قاشق چای خوری عسل را با یک قاشق غذاخوری انبه ی هندی مخلوط کنید. این ماسک را روی صورت بمالید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند. سپس با آب ولرم بشویید.

روشی دیگر یک فنجان شیر، یک قاشق چای خوری عسل، دو قاشق چای خوری پنیر ریز شده ، یک قاشق چای خوری کره ی نرم شده و یک قاشق غذاخوری جوی دوسر را با هم مخلوط و صبح ها ، همراه یک لیوان آب پرتقال میل کنید.

 

منبع:  بوعلی دارو


ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

12 − 1 =