زیبایی با روغن های طبیعی
زیبایی با روغن های طبیعی

زیبایی با روغن های طبیعی


 

روغن زیتون

کمتر کسی است که با خواص روغن زیتون آشنا نباشد. روغن زیتون غنی از ویتامین  A,B,D,E,k  بوده و برای سلامت مو و پوست بسیار مفید است. اگر می خواهید پوستی لطیف و شاداب داشته باشید، از این روغن به عنوان یک لوسیون طبیعی بدن بعد از حمام استفاده کنید.  این روغن غنی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها بوده و می تواند یک مرطوب کننده ی طبیعی صورت باشد.

روغن نارگیل

روغن نارگیل یکی از بهترین روغن های طبیعی برای حفظ زیبایی برای حفظ زیبایی و شادابی پوست و مواست. این روغن عجیب که بوی شگفت انگیزی دارد، ضدپیری است و به مبارزه با رادیکال های آزاد و تغذیه ی پوست کمک می کند.

روغن بادام شیرین

این روغن غنی از ویتامین های E,k  و اسیدهای چرب ضروری است و از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد و آلودگی محافظت می کند.

روغن بادام شیرین بوی بسیار دلپذیری دارد و می تواند برای نرم شدن پوست صورت، دست ها، بدن و همچنین نرمی موهای استفاده شود. همچنین کمک می کند تا موها تغذیه شده و ریشه ی آن ها محکم شوند. روغن بادام یک مرطوب کننده ی بسیار عالی است.

روغن بابونه و نعناع

متخصصان پوست آن ها را به عنوان یک ضدالتهاب و ضدعفونی کننده که می تواند قرمزی، سوزش و احتمال عفونت را کاهش دهد، می شناسند.

 

منبع:  بوعلی دارو


ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

سیزده − 12 =