پاکسازی بدن از سموم
پاکسازی بدن از سموم

پاکسازی بدن از سموم


 

امروزه با آلوده شدن هوا و موادغذایی، آمار بیماری ها بسیار زیاد شده است. بسیاری از بیماری ها نتیجه تجمع سموم مختلف در بدن است و این خود ناشی از آب و هوا و غذاهای آلوده است. این فاکتورها از عوامل بیماری محسوب می شوند. به منظور پاکسازی بدن از سموم و تامین سلامتی جسم و روح، نکات زیر را رعایت کنید:

استفاده از خاکشیر، انجیر و زیتون

بهتر است هر روز صبح از خاکشیر، انجیر و زیتون استفاده شود. استفاده از این نوع موادغذایی موجب می شود سیستم گوارش انسان تنظیم خاص خود را داشته باشد و همین امر موجب شادابی و سلامتی او می شود.

خاکشیر بعد از مصرف در بدن انسان، لعاب تولید می کند و روده را پاک سازی و آن را فعال می سازد. انجیر به خاطر داشتن قند فراوان باعث فعالیت سلول ها و تولید انرژی زیاد می شود، هم چنین با جذب آب توسط دانه های انجیر در روده و در نتیجه، با متورم شدن آن ها، حرکات دودی روده تنظیم می شود.

زیتون به خاطر داشتن مواد مفیدی، مانند اسیدلینولئیک و لینولیک (امگا۳ و امگا۶ و امگا۹) موجب پاکسازی دیواره ی روده و مانع رسوب آهن موجود در غذا در دیواره ی روده می شود.

هم چنین زیتون به خاطر داشتن اسیدهای یادشده، جداره ی دیواره ی عروق خونی را تمیز و از رسوب چربی های خطرناک، مانندLDL موجود در خون که باعث ارترواسکلروزه شدن دیواره ی عروق می شوند، جلوگیری می کند. همین امر به نوبه ی خود موجب کارکرده ایده آل قلب می شود و از بروز سکته جلوگیری می کند.

خداوند متعال در سوره ی تین به انجیر و زیتون قسم یاد می کند. اگر کسی در طول عمر خود از این نعمت خدادادی به طور مستمر استفاده نماید، خود را از ابتلا به بیماری های زیادی بیمه و سلامتی خود را تضمین می کند.

استفاده از مایعات

لازم است استفاده از مایعات در طول روز در حد نیاز استفاده شود.

 

منبع:  بوعلی دارو


ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

1 + 2 =