راهکارهای طب سنتی برای کاهش وزن
راهکارهای طب سنتی برای کاهش وزن

راهکارهای طب سنتی برای کاهش وزن


به توصیه های طب سنتی در مورد خوراکی های  که باعث کاهش وزن می شوند توجه کنید:

گوشت بدون چربی

گوشت مرغ و ماکیان البته قسمت های بدون چربی و پوست آن، از بهترین غذاهای رژیم کاهش وزن هستند چون مقادیر زیادی پروتئین و مقدار اندکی چربی دارند. وقتی پروتئین مصرف می کنید بدن شما کالری بیشتری می سوزاند و مدت بیشتری احساس سیری می کنید.

مغزهای گیاهی

دانه های گیاهی مانند تخمه ی کدو، تخمه ی آفتابگردان ، بادام، گردو، کنجد و …. سرشار از پروتئین ، چربی های مفید و فیبر هستند که برای قلب مفیدند و دارای پروتئین و کلسترول هستند که با کلسترول  بالا مقابله می کنند.مصرف یک یا دو قاشق از این دانه های روغنی در روز برای حفظ تناسب اندام کافی است. برای عصرانه یک مشت تخمه ی کدو یا آفتابگردان میل کنید .

سرکه

سرکه یک نوع چاشنی برای سلامتی شناخته می شود، اسید موجود در سرکه نمی گذارد گلوسیدهای غذا به قند خون تبدیل شود، برای همین همیار لاغری بسیار خوبی است.برای لاغر شدن روزانه به سالاد خود، یک تا دو قاشق چای خوری روغن و سرکه اضافه کنید.

دارچین

بعضی از ترکیبات طبیعی موجود در دارچین مانند انسولین عمل کرده و باعث جذب گلوکز توسط سلول ها می شود، پس می توان از آن به عنوان منبع انرژی استفاده کرد.مصرف روزانه یک چهارم  یا نصف یک قاشق چای خوری از این ادویه می تواند قندخون شما را تثبیت کند. همچنین مصرف روزانه نصف تا دو قاشق چایخوری دارچین همراه با چای ، قهوه،… چربی سوز است. البته توجه داشته باشید در مصرف دارچین افراط نکنید، زیرا ترکیبات موجود در آن باعث مسمومیت می شود.

سالاد کاهو

سالاد کاهو یکی از بهترین گزینه ها برای لاغری است، زیرا مقدار زیادی آب در خود دارد و حجم معده را اشغال می کند.

منبع:  بوعلی دارو


ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

7 − هفت =