لاغری با نوشیدنی های تابستانی
لاغری با نوشیدنی های تابستانی

لاغری با نوشیدنی های تابستانی


 

آب لیمو

این نوشیدنی یکی از بهترین انتخاب ها برای کاهش وزن است. شما می توانید آب چند تکه لیمو را بگیرید و به آب یخ دار اضافه کنید. ترکیب لیمو با نوشیدنی سبزیجات هم می تواند انتخاب خوبی باشد.

آب با سرکه ی سیب

سرکه ی سیب یک طعم دهنده ی عالی آب و همیار لاغری شماست. به یک لیوان آب، نعناع، زنجبیل و لیمو، چند قطره سرکه ی سیب اضافه کنید تا هم تشنگی تان رفع شود و هم به وزن مطلوب برسید. بدنیست  بدانید سرکه ی سیب ترکیبی بسیار موثری در تنظیم قند خون و مانع تجمع چربی در بدن شماست .

آب لیمو ترش با تخم شربتی

ترکیب آب لیمو ترش تازه وتخم شربتی، یک نوشیدنی عالی برای کمک به تناسب اندام، رفع تشنگی و پیشگیری از پیری زودرس است.این نوشیدنی باعث ایجاد احساس سیری شده و چون به بهبود عملکردهای بدن کمک می کند باعث کاهش وزن می شود.

آب کرفس

نوشیدن آب کرفس منجر به کاهش اشتها و عدم تمایل به مواد بدون ارزش غذایی و پرکالری می شود. با مصرف آب کرفس، بدن احساس سیری می کند و فرد بدون پرخوری و مصرف غذای اضافی سیر می شود. همچنین مصرف کرفس به شکل روزانه باعث افزایش متابولیسم شده و سوخت و ساز به بهترین حد ممکن می رسد.

آب سبزیجات

آب سبزیجاتی مانند نعناع، انواع کلم، بروکلی، هویج و گوجه فرنگی می توانند از بهترین نوشیدنی های تابستانی برای کاهش وزن باشند. این نوشیدنی های ترکیبی غنی از ویتامین ها، املاح و آنتی اکسیدان ها هستند و در تنظیم هورمون های بدن نقش مهمی دارند.

 

منبع:  بوعلی دارو


ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

6 + 20 =